dijous, 17 de setembre del 2009

ELECCIONS: EL NOM DE LA CLASSE

Ja ha començat l'escola i entre tots els nens i nenes de la meva classe hem de triar un nom.
Hi ha varies propostes: Els dofins, els taurons, els gats i les gates, els prínceps i les princeses i jo he proposat els EXTRATERRESTRES.
Quant ho he explicat a casa els ha fet molta gràcia però els pares m'han dit:
P.M: Ui, Ot, ho teniu difícil. Amb tantes nenes com hi ha a la teva classe, segur que guanyen els prínceps i les princeses.
El dia següent, a la classe, he fet una aclaració per la meva proposta i per veure si així guanyo votants.
O: Els meus Extraterrestres són de color rosa!!
Finalment els finalistes han sigut "prínceps i princeses" versus "gats i gates". Han guanyat els felins perquè entre tots hem vist que era dels qui podem apendre més coses. 
Menys mal!!! 

1 comentari:

CARLES ha dit...

QUINA LLÀSTIMA, ELS EXTRATERRESTRES DE COLOR ROSA PROMETIEN MOLT.

ELS MEUS AMICS I AMIGUES