dimecres, 14 de maig del 2008

LA TINA ESTA ENFADADA?

(Per llegir aquest missatge cal fer play a l'Ot greatest hits)

Anem amb el cotxe blanc jo i la mare. A mi m'agrada molt sentir música dins del cotxe, així que demano aquella cançó de la Tina Turner, si dona aquella, la 7.
(quant comença a pujar el ritme de la música i la Tina comença a "cridar" ...I'm your private dancer, dancer for money....dutchmarks or dollars american expres will do nicelly thank you...)
O-Mare la Tina està enfadada?
M-No, la Tina canta amb molta força i energia
O-(arrufant el nas i el front) A mi m'agrada l'energia de la Tina.

1 comentari:

CARLES ha dit...

HOLA COMPANY!!!
UN COP QUE EM TRUQUES PER TELÈFON
I RESULTA QUE ACABAVA DE MARXAR...
ME KATXÍS!!!
A VEURE SI PUC ESCAPAR-ME A FER-TE UNA VISITA AQUESTA SETMANA QUE VE.
TRES SUPER PETONS, UN PER CADA UN I UNA SUPER ABRAÇADA COL·LECTIVA.

ELS MEUS AMICS I AMIGUES